Helgen

by Line

Åh, dere – dette er min første frihelg og jeg er ikke redd for å si at jeg har gledet meg til den litt lenger enn det som sunt er. Kasper skal være her i natt, men i morgen til søndag kan jeg sove hele natta om jeg vil (hvis jeg får det til). Jeg har store planer om å bruke tiden på litt slarving, litt shopping, litt rydding og styring i heimen og mye soving. Kanskje til og med et bad, hvis jeg er heldig nok å få det til. Jeg har nemlig inntatt barndomsheimen hvor kun mamma er hjemme i helgen, og her er det mulig jeg blir fram til søndag. Det finnes ikke noe bedre enn å bli varta opp når man er sliten og litt lei!

Det blir nok også noen timer her foran skjermen, spesielt etter å ha blitt introdusert til denne siden. Det er så utrolig mye flott som kan bestilles, og hvis jeg føler at jeg er i godhjørnet og har nok opplagret karma kan det hende jeg unner meg en artig liten sak som kan ramle ned i postkassa mi en dag jeg trenger litt positive tanker. Og det minner meg på at helgen kanskje er til for å få skrevet noen brev også, det er lenge siden sist og det er masse å skrive om. Det er ikke veldig mye spennende som dukker opp i kæssæ for tida, men innimellom kommer det litt småpakker og annen ikke-kjedelig nav-post. Måleskjeer til vaskepulver fra Lilleborg for eksempel, haha.

Uansett, jeg skal kose meg så godt jeg kan, det syns jeg nemlig at jeg kan! (Og det kommer helt sikkert ikke til å gå lange tiden før jeg savner nurket, han kan være veldig søt også).

This is my first weekend “off”, and I would lie if I were to say that I haven’t been looking forward to it. Kasper will stay here for the night, but tomorrow I can sleep for as long as want. Wooh! I’ll probably miss him a lot after a while, but I will do my best and enjoy the hours the best way possible. I believe I deserve it! (oh, and check out my wanelo-page here)

